Persbericht: Smells like Team Spirit: Juice Technology wint opnieuw prijs voor 'Beste werkplek'

Juice Technology AG, producent van elektrische oplaadpunten en -software en marktleider op het gebied van mobiele opladers voor elektrische auto's, is voor de tweede maal bekroond met de prijs voor "Best Places to Work".

De 2021 Best Places to Work Awards belonen bedrijven die een motiverende werkomgeving ontwerpen, waarin medewerkers worden geïnspireerd en uitgedaagd terwijl het personeel toch met plezier aan het werk is.

Prijswinnaars worden geselecteerd op basis van een anonieme online enquête onder alle werknemers, gericht op onderwerpen zoals hoe sterk medewerkers zich identificeren met het bedrijf, hun eigen specifieke werkgebieden, en de omgang tussen collega's onderling en ook tussen medewerkers en managers.

"We willen Juice Technology feliciteren met het creëren van een werkplek die gericht is op de betrokkenheid en de prestaties van de medewerkers,” vertelt Maria Jimenez, Chief Nominations Officer van de Business Intelligence Group. "Vorig jaar was zonder twijfel voor veel bedrijven een van de moeilijkste periodes ooit Tegen de achtergrond van deze ontmoedigende omstandigheden wordt eens te meer duidelijk dat dit een uitzonderlijke werkplek is, waar feedback van medewerkers niet alleen wordt gehoord, maar ook ter harte wordt genomen en wordt opgevolgd. Onze hartelijke felicitaties voor het gehele team."

Juice Technology AG, opgericht in Cham in Zwitserland in 2014, slaagde er al in het eerste jaar van zijn bestaan in het tot marktleider te brengen in mobiele 22 kW opladers, dankzij de grote betrokkenheid van zijn werknemers en hoge kwaliteit van de producten.

"Elektromobiliteit breidt zich uit op een ongelooflijke schaal, en wij hebben ons personeelsbestand vorig jaar zowat moeten verdriedubbelen – en dat ondanks de pandemie," aldus Justin Wettengel, Chief Recruiter bij Juice Technology AG. “Toch is het ons gelukt de teamgeest en energie erin te houden, wat zeg ik, zelfs te versterken."

Christoph Erni, CEO van Juice Technology AG, gelooft dat een van de sterke punten van het bedrijf is dat het personeelsbestand zo divers is, uiteenlopend van personen met elk soort kwalificatie (of geen) en uit elke leeftijdsgroep.

“Juice is een bedrijf als geen ander. Ik ben er ongelooflijk trots op dat we nog steeds zulke positieve feedback krijgen, zelfs na de enorme groei die we als bedrijf hebben doorgemaakt. Onze score is gebaseerd op wat onze medewerkers zelf denken van ons – en dat is de hoogste eer die we ons maar konden wensen,” aldus Erni.

Deze start-up werkt met creatieve, intelligente mensen die soms ook minder voor de hand liggende wegen kiezen en buiten de doos kunnen 'omdenken'. Het geheim van hun succes? Onze bedrijfscultuur geeft iedereen de ruimte zich te ontvouwen en ontwikkelen, moedigt nieuwe ideeën aan en bevordert daarmee een geest van vernieuwing. Een eerlijke en open uitwisseling van ideeën en informatie en onze wederzijdse waardering en communicatie op gelijkwaardig niveau produceren gemotiveerde medewerkers, die met liefde moeite doen om te leren en te groeien,” voegt Wettengel toe.

Maar wat heeft het team van Juice hier allemaal over te zeggen? Kijk zelf maar https://youtu.be/U6XTdj0BSpg

Werken bij Juice Technology

Beschikbare functies bij Juice Technology: www.juice-technology.com/jobs

Winnaar: https://youtu.be/95l1-oWxQks

De Juice Group is wereldwijd aanwezig met eigen locaties, dochterondernemingen en partnerbedrijven. De Juice-bedrijfsgroep omvat Juice Services AG, Juice Telemetrics AG, de Duitse firma Juice Europe GmbH met het hoofdkantoor in München, Juice Iberia S.L. gevestigd in Málaga, Juice France SAS in Parijs, Zhejiang Juice Technology Co., Ltd in Hangzhou, China, en Juice Americas Inc. in de VS in Staat Delaware. De Group heeft daarnaast een wereldwijd netwerk van wederverkopers. Alles bij elkaar telt het bedrijf tegenwoordig een personeelsbestand van meer dan 200 personen, actief in onderzoek en ontwikkeling, productie, administratie, inkoop, verkoop en logistiek.
Voor meer informatie over het bedrijf, de producten en oplossingen gaat u naar  www.juice-world.com. U kunt ons ook volgen op  LinkedIn,  Facebook,  Instagram en  Twitter.
Over Business Intelligence Group
De Business Intelligence Group is opgericht met als missie de erkenning van waarachtig talent en superieure prestaties in de zakenwereld. Anders dan bij andere  industriële en zakelijke prijsuitreikingen, zijn het bedrijfsleiders - degenen met de kennis en ervaring - die de programma's jureren. Het eigen unieke beoordelingssysteem van de organisatie meet selectief prestaties over verschillende bedrijfsdomeinen, en beloont vervolgens die bedrijven wiens prestaties uitsteken boven die van hun gelijken.