Abonner Juice Technology AG

Persbericht: Juice Technology AG is een officiële Niveau 1-leverancier voor OPEL (Groupe PSA)

De Zwitserse fabrikant van opladers gaat met onmiddellijke ingang de draagbare UNIVERSAL CHARGER leveren voor de Opel Corsa-e en Grandland X

Juice Technology AG, toonaangevend fabrikant van opladers voor elektrische auto's, gaat een partnerschap aan met OPEL (Groupe PSA). Het Zwitserse bedrijf gaat met onmiddellijke ingang als officiële toeleverancier de draagbare UNIVERSAL CHARGER leveren voor de OPEL Corsa-e, Grandland X Hybrid4 en Grandland X Hybrid.

De geavanceerde en toch gebruiksvriendelijke oplossingen van Juice Technology AG spreken niet alleen bestuurders van elektrische auto's aan, maar ook de grote fabrikanten in de auto-industrie. Juice Technology AG levert nu de UNIVERSAL CHARGER voor de OPEL Corsa-e, Grandland X Hybrid4 en de Grandland Hybrid, zodat bestuurders van e-auto's meteen van start kunnen met een allesomvattend pakket zonder enige stress.

“Het ontwikkelen en uitbreiden van de onderliggende infrastructuur is essentieel als we vooruitgang willen boeken in e-mobiliteit. De beste manier om dit te stimuleren is door producenten van laadinfrastructuur te laten samenwerken met de auto-industrie – dit is echt belangrijk. Het is me daarom een waar genoegen ons partnerschap met OPEL bekend te maken. Iedereen die een elektrische auto koopt heeft nu meteen toegang tot een zorgeloze oplossing om thuis te laden, onderweg en bij publieke oplaadstations – allemaal met hetzelfde apparaat en tegen een zeer aantrekkelijke prijs,” aldus Christoph Erni, oprichter en CEO van Juice Technology.

Van nu af aan kunnen klanten van OPEL de configurator gebruiken om de UNIVERSAL CHARGER te bestellen bij aankoop van een Corsa-e, Grandland X Hybrid4 of Grandland X Hybrid – veilig in de wetenschap dat dit het juiste model is voor hun auto, getest en aanbevolen door de fabrikant.

Zoals As Frank Leibold, Group Manager European Individualization & Accessories voor Opel/Groupe PSA uitlegt: “Juice Technology AG is onze ideale partner: geavanceerde technologie, comfort, veiligheid en dagelijks gebruiksgemak zijn voor Juice net zo belangrijk als voor ons. We kunnen onze klanten nu een laadoplossing bieden voor de modellen Corsa-e, Grandland X Hybrid4 en Grandland X Hybrid die niet alleen aan de top staat qua technologie, maar ook nog eens zeer eenvoudig te gebruiken is dankzij het ingenieuze ontwerp.”

De UNIVERSAL CHARGER maakt gebruik van dezelfde technologie als de meest verkochte mobiele 22 kW-lader ter wereld, de JUICE BOOSTER 2. En niet zonder reden. JUICE BOOSTER 2 is de enige mobiele lader in zijn klasse die effectief voldoet aan de standaarden, zoals bevestigd door de test van het ADAC (de Duitse automobilistenvereniging) op mobiele laders, waarbij de JUICE BOOSTER als beste uit de bus kwam. De UNIVERSAL CHARGER heeft exact dezelfde functies, standaarden en specificaties. Hij is ook compatibel met alle adapters en uitbreidingen van de JUICE BOOSTER 2, zodat eigenaren van een UNIVERSAL CHARGER hun set naar behoefte kunnen uitbreiden (incl. Type 2-, CEE16- en schokbestendige adapters).

De grootste voordelen van de UNIVERSAL CHARGER in het kort:

1. Uw auto opladen via elk stopcontact: De UNIVERSAL CHARGER is compatibel met adapters en uitbreidingen van de JUICE BOOSTER 2. Dit betekent dat u de OPEL Grandland X en Corsa-e kunt opladen aan elk stopcontact, overal ter wereld.
  2. Automatische detectie van ingangsstroom: De lader stelt altijd automatisch de laadstroom op de optimale uitvoer in, zodat overbelasting van de capaciteit van het stopcontact wordt uitgesloten.
  3. Voorkomt oververhitting van huishoudelijke stopcontacten: gepatenteerde sensortechnologie in stekkerpinnen garandeert risicoloos laden, zelfs met oudere stopcontacten.
  4. De UNIVERSAL CHARGER is volledig waterdicht (IP 67) en is bestand tegen overreden worden door een wielbelasting van tot drie ton.
  5. JUICE CONNECTOR adapterstekker: Deze connector is CE-conform en ontworpen om op een later tijdstip gemakkelijk meer functies te kunnen opnemen – De koper heeft daarmee het vertrouwen dat zijn investering in de UNIVERSAL CHARGER er een is voor de lange termijn.

UNIVERSAL CHARGER

Hoe krijgt u die van u: https://youtu.be/U2yh3EhJryw

JUICE BOOSTER 2-apparatuur (compatibel met UNIVERSAL CHARGER)

Meer informatie over aanvullende apparatuur vindt u op www.juice-technology.com/juice-booster

De Juice Group is wereldwijd aanwezig met eigen locaties, dochterondernemingen en partnerbedrijven. De Juice-bedrijfsgroep omvat Juice Services AG, Juice Telemetrics AG, de Duitse firma Juice Europe GmbH met het hoofdkantoor in München, Juice Iberia S.L. gevestigd in Málaga, Juice France SAS in Parijs, Zhejiang Juice Technology Co., Ltd in Hangzhou, China, en Juice Americas Inc. in de VS in Staat Delaware. De Group heeft daarnaast een wereldwijd netwerk van wederverkopers. Alles bij elkaar telt het bedrijf tegenwoordig een personeelsbestand van meer dan 200 personen, actief in onderzoek en ontwikkeling, productie, administratie, inkoop, verkoop en logistiek.
Voor meer informatie over het bedrijf, de producten en oplossingen gaat u naar  www.juice-world.com. U kunt ons ook volgen op  LinkedIn,  Facebook,  Instagram en  Twitter.

Over Opel
Opel heeft een van de langste tradities als autofabrikant ter wereld en is een van de grootste Europese autofabrikanten. Adam Opel richtte het bedrijf op in Rüsselsheim am Main in 1862. Het bedrijf begon in1899 met het bouwen van automobielen. Opel maakt sinds augustus 2017 deel uit van de Groupe PSA. Als onderdeel van het wereldwijde productie- en R&D-netwerk van de Groupe PSA heeft Opel tien fabrieken in zes Europese landen, met daarnaast een ontwikkelingscentrum.
Opel en het Britse zustermerk Vauxhall zijn vertegenwoordigd in meer dan 60 landen overal ter wereld. Opel/Vauxhall verkocht in 2018 wereldwijd meer dan een miljoen voertuigen.
Opel is momenteel bezig met de implementatie van het strategische plan PACE! met als doel het bedrijf duurzaam winstgevend te maken, wereldwijd en elektrisch. Daarnaast gaat Opel door met een uitgebreid productoffensief: het bedrijf lanceert in 2020 acht geheel nieuwe of opgefriste modellen en is bezig met een vernieuwing van het productportfolio om te voldoen aan ambitieuze wereldwijde emissievereisten en een duurzaam succesvolle toekomst te scheppen.
Het merkcredo van Opel is “The future is Everyone’s”. Dit benadrukt de ambitie technologieën te democratiseren en zo beschikbaar te maken voor iedereen. Deze benadering zit diep geworteld in de historie van het bedrijf.
Opel gaat de grote veranderingen waar de gehele autoindustrie zich voor gesteld ziet op een proactieve manier aan. De megatrends die deze verandering aansturen zijn elektrische auto's, verbonden en autonome voertuigen en alternatieve concepten voor individuele mobiliteit, zoals verschillende vormen van autodelen.
Er is nauwelijks een andere autofabrikant die bijvoorbeeld een zodanig consistente strategie voor elektrificatie heeft als Opel, en tegen 2024 zullen alle Europese modellen passagierswagens een elektrische variant bieden – ofwel volledig elektrische voertuigen, ofwel als hybride – in aanvulling op de uiterst efficiënte brandstofmotor. Opel/Vauxhall zal in 2020 vier nieuwe elektrische modellen op de markt hebben: de Grandland X plug-in hybride, een elektrische variant met batterij van de nieuwe generatie Corsa en elektrische versies van de opvolger van de succesvolle Mokka X compacte SUV en de Vivaro-bestelwagen.
Plus de actualités: Juice Technology AG