Veröffentlichung gemäß § 26 WpHG Abs. 1 Satz 1 mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

@@start.t1@@--------------------------------------------------------------------------------   Stimmrechtsmitteilung übermittelt durch euro adhoc mit dem Ziel einer   europaweiten Verbreitung. Für den Inhalt ist der Emittent verantwortlich. --------------------------------------------------------------------------------

Angaben zum Mitteilungspflichtigen:
Name:      siehe Meldungstext unten
Sitz:      siehe Meldungstext unten
Staat:    siehe Meldungstext unten

Angaben zum Emittenten:
Name:      PrimaCom AG
Adresse: An der Ochsenwiese 3, 55124 Mainz
Sitz:      Mainz
Staat:    Deutschland@@end@@

09.08.2007

Hiermit geben wir bekannt, dass uns folgende Meldung der Trafalgar Asset Managers Limited, London, United Kingdom zugegangen ist:

We hereby give notice pursuant to § 21 para 1 of the WpHG, that following a sale of 9,400 ordinary shares on 6 August 2007, the voting interest held by the below mentioned registered holders under the discretionary management of Trafalgar Asset Managers Limited in PrimaCom AG decreased through the 3% threshold and now amounts to 2.97%. Trafalgar Asset Managers Limited therefore now hold 640,562 ordinary shares under discretionary management for the below registered holders. All voting rights are attributable to it in accordance with sec. 22 para. 1 sent. 1 no. 6 of the WpHG.

Zudem geben wir bekannt, dass uns folgende Meldung des Trafalgar Catalyst Fund, George Town, Grand Cayman, Cayman Islands zugegangen ist:

We hereby give notice, pursuant to § 21 para.1 sentence 1 of the WpHG, that on 6 August 2007 the voting interest held by Trafalgar Catalyst Fund in PrimaCom AG amounted to 2,97% (equal to 640,562 voting rights), therefore decreasing through the 3% threshold.

@@start.t2@@Ende der Mitteilung                                                 euro adhoc 09.08.2007 15:27:21

ots Originaltext: PrimaCom AG

Rückfragehinweis: