Persbericht: JUICE BOOSTER 2 is ADAC-testwinnaar

JUICE BOOSTER 2 is ADAC-testwinnaar

Mobiele 22 kW oplader als "zeer goed" beoordeeld

De JUICE BOOSTER 2 mobiele oplader voor elektrische voertuigen laat concurrentie ver achter zich en wint met overtuiging de 2019 ADAC Test van “Mobiele Laders” voor zijn veilige, betrouwbare en gemakkelijke hantering .

Met de JUICE BOOSTER 2 kan de gebruiker laden met de maximaal mogelijke snelheid, waar en wanneer dan ook en volledig veilig, ongeacht het type stroomverbinding, dat automatisch wordt aangepast aan de juiste instelling. De Duitse motorvoertuigvereniging ADAC heeft de JUICE BOOSTER 2 aan de zwaarste test ontworpen: de lader moest zich niet alleen bewijzen in zijn prestaties en kwalificaties bij mobiel gebruik, maar het testen richtte zich daarnaast ook op veiligheid, betrouwbaarheid en gebruiksgemak.

Klik & Laad, Veilig & Simpel

De JUICE BOOSTER 2 is als enige mobiele lader in zijn prestatieklasse echt conform de normen. Zoals de ADAC-test nu wederom heeft bevestigd garandeert deze mobiele oplaadoplossing van Juice Technology dat elektrische voertuigen snel en veilig, makkelijk en betrouwbaar kunnen worden opgeladen vanuit elk stopcontact, waar dan ook ter wereld.

“We zijn heel blij met deze prijs en verwelkomen deze hernieuwde erkenning dat, boven alles, kwaliteit, veiligheid en betrouwbaarheid voorop staan bij de prestaties van een oplaadpunt. Bij de ontwikkeling van onze JUICE BOOSTER 2 zijn we altijd uitgegaan van de basispremisse 'snel, simpel, veilig en betrouwbaar'. Het laden van uw e-auto met onze mobiele lader moet even eenvoudig worden als het laden van uw smartphone – en daar zijn we behoorlijk goed in geslaagd,” aldus Christoph Erni, CEO van Juice Technology.

Voor nog meer flexibiliteit is daarnaast de 400 V 32 A-compatibele JUICE CONNECTOR-veiligheidsstekker ontwikkeld, waarmee verschillende adapters simpel en veilig kunnen worden verbonden. Zowel de JUICE BOOSTER 2 als de JUICE CONNECTOR zijn absoluut waterdicht, weerbestendig en bestand tegen overreden worden met een wielbelasting van tot wel drie ton.

De belangrijkste voordelen van JUICE BOOSTER 2 in een notendop:

1. Uw auto opladen via elk stopcontact: Met de bij de JUICE BOOSTER 2 meegeleverde stekkeradapters kunt u uw elektrische auto opladen vanuit elk stopcontact ter wereld.
  2. Automatische detectie van ingangsstroom: De lader past altijd automatisch de laadstroom aan de optimale instellingen aan, zodat het risico op overbelasting van de capaciteit van het stopcontact wordt uitgesloten.
  3. JUICE BOOSTER 2 is volledig waterbestendig (IP 67) en is bestand tegen overreden worden door een wielbelasting van tot drie ton.
  4. Type 2-netadapters zijn ook verkrijgbaar voor oplaadstopcontacten, en voor bestuurders in Frankrijk zijn ook nog adapters van het Type 3c beschikbaar. Dit betekent dat de JUICE BOOSTER 2 ook kan worden gebruikt bij publieke laadstations, zodat u daarvoor geen afzonderlijke laadkabel meer nodig hebt.
  5. De JUICE CONNECTOR adapterstekker Deze connector is CE-conform en ontworpen om op een later tijdstip gemakkelijk meer functies te kunnen opnemen – zodat de koper weet dat zijn investering in de JUICE BOOSTER 2 en deze adapters er een voor de lange termijn is, en duurzaam.

Meer informatie over de JUICE BOOSTER 2 vindt u op www.juice-technology.com/juice-booster

Aanvullende koppelingen:

De Juice Group is wereldwijd aanwezig met eigen locaties, dochterondernemingen en partnerbedrijven. De Juice-bedrijfsgroep omvat Juice Services AG, Juice Telemetrics AG, de Duitse firma Juice Europe GmbH met het hoofdkantoor in München, Juice Iberia S.L. gevestigd in Málaga, Juice France SAS in Parijs, Zhejiang Juice Technology Co., Ltd in Hangzhou, China, en Juice Americas Inc. in de VS in Staat Delaware. De Group heeft daarnaast een wereldwijd netwerk van wederverkopers. Alles bij elkaar telt het bedrijf tegenwoordig een personeelsbestand van meer dan 200 personen, actief in onderzoek en ontwikkeling, productie, administratie, inkoop, verkoop en logistiek.
Voor meer informatie over het bedrijf, de producten en oplossingen gaat u naar  www.juice-world.com. U kunt ons ook volgen op  LinkedIn,  Facebook,  Instagram en  Twitter.