Veröffentlichung gemäß § 26 WpHG Abs. 1 mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

-------------------------------------------------------------------------------- Stimmrechtsmitteilung übermittelt durch euro adhoc mit dem Ziel einer europaweiten Verbreitung. Für den Inhalt ist der Emittent verantwortlich. -------------------------------------------------------------------------------- Angaben zum Mitteilungspflichtigen: ----------------------------------- Name: Bear, Stearns International Limited Sitz: London Staat: United Kingdom Angaben zum Emittenten: ----------------------- Name: PUMA AG Rudolf Dassler Sport Adresse: Würzburger Strasse 13, 91074 Herzogenaurach Sitz: Herzogenaurach Staat: Deutschland 23.04.2007 Veröffentlichung gemäß § 26 Abs. 1 WpHG Bear Stearns hat uns gemäß § 21 Abs. 1 WpHG und § 24 WpHG folgendes mitgeteilt: 1. Bear Stearns International Limited, London, UK We hereby give notice, pursuant to sec. 21 para 1 of the WpHG, that on 11 April 2007 the voting interest of Bear Stearns International Limited in PUMA AG Rudolf Dassler Sport exceeded the threshold of 3% and at this date amounted to 3.19% (this corresponds to 509,195 shares). 2. Bear Stearns UK Holdings Limited, London, UK We hereby give notice, pursuant to sec. 21 para 1 of the WpHG, that on 11 April 2007 the voting interest of Bear Stearns UK Holdings Limited in PUMA AG Rudolf Dassler Sport exceeded the threshold of 3% and at this date amounted to 3.19% (this corresponds to 509,195 shares). 3.19% of the voting rights (this corresponds to 509,195 shares) are attributable to Bear Stearns UK Holdings Limited in accordance with sec. 22 para. 1 sent. 1 no. 1 of the WpHG. The chain of controlled undertakings through which the voting rights are held is: Bear Stearns International Limited. 3. The Bear Stearns Companies Inc., New York, USA We hereby give notice, pursuant to sec. 21 para 1 of the WpHG, that on 11 April 2007 the voting interest of The Bear Stearns Companies Inc. in PUMA AG Rudolf Dassler Sport exceeded the threshold of 3% and at this date amounted to 3.19% (this corresponds to 509,195 shares). 3.19% of the voting rights (this corresponds to 509,195 shares) are attributable to The Bear Stearns Companies Inc. in accordance with sec. 22 para. 1 sent. 1 no. 1 of the WpHG. The chain of controlled undertakings through which the voting rights are held is: Bear Stearns International Limited, Bear Stearns UK Holdings Limited. PUMA AG Rudolf Dassler Sport Der Vorstand Ende der Mitteilung euro adhoc 23.04.2007 10:41:54 -------------------------------------------------------------------------------- ots Originaltext: PUMA AG Rudolf Dassler Sport Im Internet recherchierbar: http://www.presseportal.ch Rückfragehinweis: Branche: Konsumgüter ISIN: DE0006969603 WKN: 696960 Index: MDAX, CDAX, Classic All Share, Midcap Market Index, HDAX, Prime All Share Börsen: Frankfurter Wertpapierbörse / Amtlicher Markt/Prime Standard Börse Berlin-Bremen / Freiverkehr Hamburger Wertpapierbörse / Freiverkehr Baden-Württembergische Wertpapierbörse / Freiverkehr Börse Düsseldorf / Freiverkehr Niedersächsische Börse zu Hannover / Freiverkehr Bayerische Börse / Amtlicher Markt