Korrektur: Veröffentlichung gemäß § 26 WpHG Abs. 1 Satz 1 mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

@@start.t1@@--------------------------------------------------------------------------------   Stimmrechtsmitteilung übermittelt durch euro adhoc mit dem Ziel einer   europaweiten Verbreitung. Für den Inhalt ist der Emittent verantwortlich. --------------------------------------------------------------------------------

Angaben zum Mitteilungspflichtigen:
Name:      Siehe Meldungstext unten
Sitz:      Siehe Meldungstext unten
Staat:    Siehe Meldungstext unten

Angaben zum Emittenten:
Name:      PrimaCom AG
Adresse: An der Ochsenwiese 3, 55124 Mainz
Sitz:      Mainz
Staat:    Deutschland@@end@@

31.08.2007

Korrektur der Meldungen über die Stimmrechtsanteile gemäß §§ 21, 22 WpHG an der PrimaCom AG vom 2. August 2007 und 9. Mai 2007.

Hiermit geben wir bekannt, dass uns folgende Meldung der Orion Cable GmbH, Augsburg, Deutschland, zugegangen ist:

Amendment to Notification of voting rights in PrimaCom AG, Sec. 21 WpHG dated August 2, 2007

We hereby give notice according to Secs. 21 subs.1, 22 of the German Securities Trading Act (Wertpapierhandelsgesetz - "WpHG") that on July 31, 2007, the holding of voting rights in PrimaCom AG by Orion Cable GmbH has fallen below the threshold of 25 percent and on that date amounted to approximately 24.52 percent (this corresponds to 5,287,300 voting rights out of an aggregate of 21,559,395 voting rights). Of these voting rights approximately 0.00046 percent (equals 100 voting rights) is attributable to Orion Cable GmbH according to Sec. 22 subsec. 1 sentence 1 no. 1, sentence 3 WpHG.

Darüber hinaus geben wir bekannt, dass uns folgende Meldung der Escaline II S. à r. l., Luxemburg, Luxemburg, zugegangen ist:

Amendment to Notification of voting rights in PrimaCom AG, Sec. 21 WpHG dated May 9, 2007

We hereby give notice according to Secs. 21 subs. 1, 22  of the German Securities Trading Act (Wertpapierhandelsgesetz - "WpHG") that on 16 April 2007, the holding of voting rights in PrimaCom AG by Escaline II S. à r. l. exceeded the threshold of 3, 5, 10, 15, 20 and 25 percent and amounted to 25.84 percent (5,287,300 voting rights out of an aggregate of 20,458,552 voting rights). Such 25.84 percent of the voting rights is attributable to Escaline II S. à r. l. according to Sec 22 subsec. 1 sentence 1 no. 1 WpHG. The voting rights are attributable to Escaline II S. à r. l. through its controlled entity Orion Cable GmbH, Augsburg.

We hereby give notice according to Secs. 21 subs. 1, 22  of the German Securities Trading Act (Wertpapierhandelsgesetz - "WpHG") that on July 31, 2007, the holding of voting rights in PrimaCom AG by Escaline II S. à r. l. has fallen below the threshold of 25 percent and on that date amounted to approximately 24.52 percent (this corresponds to 5,287,300 voting rights out of an aggregate of 21,559,395 voting rights). Such approximately 24.52 percent of the voting rights is attributable to Escaline II S. à r. l. according to Sec 22 subsec. 1 sentence 1 no. 1, sentence 3 WpHG. The voting rights are attributable to Escaline II S. à r. l. through its controlled entity Orion Cable GmbH, Augsburg, holding 3 % or more of the voting rights in PrimaCom AG.

Zudem geben wir bekannt, dass uns folgende Meldung der Escaline S. à r. l., Luxemburg, Luxemburg, zugegangen ist:

We hereby give notice according to Secs. 21 subs.1, 22 of the German Securities Trading Act (Wertpapierhandelsgesetz - "WpHG") that on July 31, 2007, the holding of voting rights in PrimaCom AG by Escaline S. à r. l. has fallen below the threshold of 25 percent and on that date amounted to approximately 24.52 percent (this corresponds to 5,287,300 voting rights out of an aggregate of 21,559,395 voting rights). Such approximately 24.52 percent of the voting rights is attributable to Escaline S. à r. l. according to Sec. 22 subsec. 1 sentence 1 no. 1, sentence 3 WpHG. The voting rights are attributable to Escaline S. à r. l. through ist controlled entities Escaline II S. à r. l, Luxemburg, and Orion Cable GmbH, Augsburg, each holding 3 % or more of the voting rights in PrimaCom AG.

@@start.t2@@Ende der Mitteilung                                                 euro adhoc 31.08.2007 14:56:06

ots Originaltext: PrimaCom AG

Rückfragehinweis: