Korrektur: Veröffentlichung gemäß § 26 WpHG Abs. 1 Satz 1 mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

-------------------------------------------------------------------------------- Stimmrechtsmitteilung übermittelt durch euro adhoc mit dem Ziel einer europaweiten Verbreitung. Für den Inhalt ist der Emittent verantwortlich. -------------------------------------------------------------------------------- Angaben zum Mitteilungspflichtigen: ----------------------------------- Name: Siehe Meldungstext unten Sitz: Siehe Meldungstext unten Staat: Siehe Meldungstext unten Angaben zum Emittenten: ----------------------- Name: PrimaCom AG Adresse: An der Ochsenwiese 3, 55124 Mainz Sitz: Mainz Staat: Deutschland 31.08.2007 Korrektur der Meldungen über die Stimmrechtsanteile gemäß §§ 21, 22 WpHG an der PrimaCom AG vom 2. August 2007 und 9. Mai 2007. Hiermit geben wir bekannt, dass uns folgende Meldung der Orion Cable GmbH, Augsburg, Deutschland, zugegangen ist: Amendment to Notification of voting rights in PrimaCom AG, Sec. 21 WpHG dated August 2, 2007 We hereby give notice according to Secs. 21 subs.1, 22 of the German Securities Trading Act (Wertpapierhandelsgesetz - "WpHG") that on July 31, 2007, the holding of voting rights in PrimaCom AG by Orion Cable GmbH has fallen below the threshold of 25 percent and on that date amounted to approximately 24.52 percent (this corresponds to 5,287,300 voting rights out of an aggregate of 21,559,395 voting rights). Of these voting rights approximately 0.00046 percent (equals 100 voting rights) is attributable to Orion Cable GmbH according to Sec. 22 subsec. 1 sentence 1 no. 1, sentence 3 WpHG. Darüber hinaus geben wir bekannt, dass uns folgende Meldung der Escaline II S. à r. l., Luxemburg, Luxemburg, zugegangen ist: Amendment to Notification of voting rights in PrimaCom AG, Sec. 21 WpHG dated May 9, 2007 We hereby give notice according to Secs. 21 subs. 1, 22 of the German Securities Trading Act (Wertpapierhandelsgesetz - "WpHG") that on 16 April 2007, the holding of voting rights in PrimaCom AG by Escaline II S. à r. l. exceeded the threshold of 3, 5, 10, 15, 20 and 25 percent and amounted to 25.84 percent (5,287,300 voting rights out of an aggregate of 20,458,552 voting rights). Such 25.84 percent of the voting rights is attributable to Escaline II S. à r. l. according to Sec 22 subsec. 1 sentence 1 no. 1 WpHG. The voting rights are attributable to Escaline II S. à r. l. through its controlled entity Orion Cable GmbH, Augsburg. Amendment to Notification of voting rights in PrimaCom AG, Sec. 21 WpHG dated August 2, 2007 We hereby give notice according to Secs. 21 subs. 1, 22 of the German Securities Trading Act (Wertpapierhandelsgesetz - "WpHG") that on July 31, 2007, the holding of voting rights in PrimaCom AG by Escaline II S. à r. l. has fallen below the threshold of 25 percent and on that date amounted to approximately 24.52 percent (this corresponds to 5,287,300 voting rights out of an aggregate of 21,559,395 voting rights). Such approximately 24.52 percent of the voting rights is attributable to Escaline II S. à r. l. according to Sec 22 subsec. 1 sentence 1 no. 1, sentence 3 WpHG. The voting rights are attributable to Escaline II S. à r. l. through its controlled entity Orion Cable GmbH, Augsburg, holding 3 % or more of the voting rights in PrimaCom AG. Zudem geben wir bekannt, dass uns folgende Meldung der Escaline S. à r. l., Luxemburg, Luxemburg, zugegangen ist: Amendment to Notification of voting rights in PrimaCom AG, Sec. 21 WpHG dated August 2, 2007 We hereby give notice according to Secs. 21 subs.1, 22 of the German Securities Trading Act (Wertpapierhandelsgesetz - "WpHG") that on July 31, 2007, the holding of voting rights in PrimaCom AG by Escaline S. à r. l. has fallen below the threshold of 25 percent and on that date amounted to approximately 24.52 percent (this corresponds to 5,287,300 voting rights out of an aggregate of 21,559,395 voting rights). Such approximately 24.52 percent of the voting rights is attributable to Escaline S. à r. l. according to Sec. 22 subsec. 1 sentence 1 no. 1, sentence 3 WpHG. The voting rights are attributable to Escaline S. à r. l. through ist controlled entities Escaline II S. à r. l, Luxemburg, and Orion Cable GmbH, Augsburg, each holding 3 % or more of the voting rights in PrimaCom AG. Ende der Mitteilung euro adhoc 31.08.2007 14:56:06 -------------------------------------------------------------------------------- ots Originaltext: PrimaCom AG Im Internet recherchierbar: http://www.presseportal.ch Rückfragehinweis: Branche: Telekommunikation ISIN: DE0006259104 WKN: 625910 Börsen: Börse Berlin / Freiverkehr Börse Hamburg / Freiverkehr Börse Stuttgart / Freiverkehr Börse Düsseldorf / Freiverkehr Börse Hannover / Freiverkehr Börse München / Freiverkehr Börse Frankfurt / Geregelter Markt/General Standard