Veröffentlichung gemäß § 26 WpHG Abs. 1 Satz 1 mit dem Ziel der europaweiten Verbreitung

@@start.t1@@--------------------------------------------------------------------------------   Stimmrechtsmitteilung übermittelt durch euro adhoc mit dem Ziel einer   europaweiten Verbreitung. Für den Inhalt ist der Emittent verantwortlich. --------------------------------------------------------------------------------

Angaben zum Mitteilungspflichtigen:
Name:      siehe Meldungstext unten
Sitz:      siehe Meldungstext unten
Staat:    siehe Meldungstext unten

Angaben zum Emittenten:
Name:      PrimaCom AG
Adresse: An der Ochsenwiese 3, 55124 Mainz
Sitz:      Mainz
Staat:    Deutschland@@end@@

06.08.2007

Hiermit geben wir bekannt, dass uns folgende Meldung der Orion Cable GmbH, Augsburg, Deutschland, zugegangen ist:

We hereby give notice according to Secs. 21 subs.1  of the German Securities Trading Act (Wertpapierhandelsgesetz - "WpHG") that on July 31, 2007, the holding of voting rights in PrimaCom AG by Orion Cable GmbH has fallen below the threshold of 25 percent and now amounts to approximately 24.52 percent (this corresponds to 5,287,200 voting rights out of an aggregate of 21,559,395 voting rights).

Darüber hinaus geben wir bekannt, dass uns folgende Meldung der Escaline II S. à r. l., Luxemburg, Luxemburg, zugegangen ist:

We hereby give notice according to Secs. 21 subs. 1, 22  of the German Securities Trading Act (Wertpapierhandelsgesetz - "WpHG") that on July 31, 2007, the holding of voting rights in PrimaCom AG by Escaline II S. à r. l. has fallen below the threshold of 25 percent and now amounts to approximately 24.52 percent (this corresponds to 5,287,200 voting rights out of an aggregate of 21,559,395 voting rights). Such approximately 24.52 percent of the voting rights is attributable to Escaline II S. à r. l. according to Sec 22 subsec. 1 sentence 1 no. 1, sentence 3 WpHG. The voting rights are attributable to Escaline II S. à r. l. through ist controlled entity Orion Cable GmbH, Augsburg.

Zudem geben wir bekannt, dass uns folgende Meldung der Escaline S. à r. l., Luxemburg, Luxemburg, zugegangen ist:

We hereby give notice according to Secs. 21 subs.1, 22  of the German Securities Trading Act (Wertpapierhandelsgesetz - "WpHG") that on July 31, 2007, the holding of voting rights in PrimaCom AG by Escaline S. à r. l. has fallen below the threshold of 25 percent and now amounts to approximately 24.52 percent (this corresponds to 5,287,200 voting rights out of an aggregate of 21,559,395 voting rights). Such approximately 24.52 percent of the voting rights is attributable to Escaline S. à r. l. according to Sec. 22 subsec. 1 sentence 1 no. 1, sentence 3 WpHG. The voting rights are attributable to Escaline S. à r. l. through ist controlled entities Escaline II S. à r. l, Luxemburg and Orion Cable GmbH, Augsburg.

@@start.t2@@Ende der Mitteilung                                                 euro adhoc 06.08.2007 15:26:55

ots Originaltext: PrimaCom AG

Rückfragehinweis: